ساخت نیروگاه ۲۵ مگاواتی در رفسنجان 

ساخت نیروگاه ۲۵ مگاواتی در رفسنجان 

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ ؛ حسین رضایی در دیدار با سرمایه‌گذار پروژه نیروگاه ۲۵ مگاواتی اظهار کرد: پیش‌قدم شدن سرمایه‌گذار برای اجرای طرح می‌تواند نوید خوبی برای رفع کمبود برق در شهرستان باشد.

وی با اشاره به اینکه این نیروگاه گازی در زمینی به مساحت یک هکتار واقع در ابتدای جاده رفسنجان به یزد احداث خواهد شد، افزود: به زودی جانمایی زمین نیروگاه انجام و در تابستان سال آینده برق تولیدی توسط آن به مدار مصرف خواهد رفت.

فرماندار رفسنجان گفت: ما در شهرستان یک نیروگاه گازی ۵۰ مگاواتی هم داریم و درخواست می‌کنیم که در اجرای پنل‌های خورشیدی در حوزه خانگی یا نیروگاهی کمک کنید که بحث کمبود برق در کشور رفع شود.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت نیروگاه ۲۵ مگاواتی در رفسنجان " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت نیروگاه ۲۵ مگاواتی در رفسنجان "، کلیک کنید.