زمان ثبت نام آزمون ارشد

زمان ثبت‌نام آزمون ارشد
ساینس بلاگ:

عبدالرسول پور عباس با اعلام این خبر گفت: ثبت نام آزمون های غیر متوالی 1404 المپیاد علمی دانش آموزی کشور و سی امین دوره مسابقات علمی دانش آموزان کشور از روز شنبه 31 مهرماه آغاز و تا 7 مهرماه به پایان می رسد. .

وی تاکید کرد: متقاضیان باید طبق راهنمای ثبت نام و در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این راهنما با دقت در آزمون مذکور حضور یابند.

پورعباس افزود: راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد غیر متوالی به محض شروع ثبت نام بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور منتشر می شود و تمامی مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام انجام می شود. منحصراً در www.sanjesh.org انجام شد.

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور تاکید کرد: پذیرفته شدگان دوره های آموزشی رایگان روزانه آزمون کارشناسی ارشد غیرمتوالی سال 1403 فارغ از اینکه در دانشگاه های معتبر ثبت نام کرده باشند یا ثبت نام کرده باشند. موسسه یا نه سپس 1404 مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود. 1405 به بعد این گونه داوطلبان برای شرکت در آزمون باید قبل از پایان مهلت ثبت نام آزمون از دانشگاه یا مؤسسه انصراف دهند.

پورعباس درباره کسانی که در سال 1402 در دوره های روزانه ثبت نام کرده اند و پیش از آن همچنان مشغول به تحصیل هستند گفت: این دسته از متقاضیان باید دانشگاه یا مؤسسه را ترک کنند. پس از آزمون 1404 و اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید باید فرم انصراف از رشته قبلی را به دانشگاه پذیرنده ارائه کنند.

وی افزود: مشمولانی که در سال 1403 در مقطع کارشناسی ارشد غیر متوالی ثبت نام کرده اند و همچنین دانشجویان شاغل می توانند در مقطع کارشناسی ارشد غیر متوالی به شرط عدم وجود مشکل تحصیل کنند. با نظام وظیفه برادران همانند سال های گذشته به جز در صورت انصراف از تحصیل و در صورت دارا بودن سایر شرایط مندرج در این راهنما شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پیوسته 1404 انجام می دهد. پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید پذیرش قبلی آنها لغو می شود و باید فرم انصراف نهایی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی تحویل دهند.

مدیر سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در پایان توضیح داد: کنکور کارشناسی ارشد 1404 سال 1404 در روزهای دوم و سوم اسفند ماه 93 برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمان ثبت نام آزمون ارشد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمان ثبت نام آزمون ارشد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه