روند افزایش دما در خوزستان تا آخر هفته

روند افزایش دما در خوزستان تا آخر هفته

ساینس بلاگ:

محمد سبزواری توضیح داد: بر اساس نقشه پیش یابی تا روز پنجشنبه وضعیت جوی استان خوزستان پایدار خواهد بود. این روزها در برخی مناطق و به ویژه جاده های مواصلاتی مه یا مه صبحگاهی حاکم است و دما در بسیاری از مناطق این استان رو به افزایش است.

وی افزود: پیش بینی می شود شمال خلیج فارس تا روز جمعه مواج باشد. سامانه بارشی استان خوزستان را تا اواخر وقت پنجشنبه تحت تاثیر قرار می دهد.

رییس اداره هواشناسی خوزستان گفت: طی شبانه روز گذشته میانگین دمای هوای استان خوزستان 25 درجه سانتیگراد و 0.8 درجه سانتیگراد ثبت شد. در این مدت دمای هوای اهواز بین 20.2 تا 9.7 درجه سانتیگراد تغییر کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روند افزایش دما در خوزستان تا آخر هفته" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روند افزایش دما در خوزستان تا آخر هفته"، کلیک کنید.