روستای «احمدآباد» به اینترنت نسل چهارم متصل شد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

روستای «احمدآباد» به اینترنت نسل چهارم متصل شد - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ، علی سملیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از درخواست های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای احمدآباد و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی افزود: احمدآباد، روستایی از توابع شهرستان تنگستان است که با ایجاد سایت در این روستا 159 خانوار و جمعیت 503 نفر تحت پوشش ارتباطی قرار گرفته است.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای احمدآباد، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می تواند سبب توانمندسازی و تاثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می شود.

مدیرکل ارتباطات استان بوشهر هدف این اداره کل را رفع مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و همچنین فناوری اطلاعات نقاط محروم و بروز رسانی اطلاعات روستاهای بالای 20 خانوار استان اعلام کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روستای «احمدآباد» به اینترنت نسل چهارم متصل شد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روستای «احمدآباد» به اینترنت نسل چهارم متصل شد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.