روایت موتورسوارانی که به بالگرد رییس جمهور رسیدند

روایت موتورسوارانی که به بالگرد رییس جمهور رسیدند

ساینس بلاگ:

سیامک امیر خزی رییس هییت موتورسواری آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از عملیات جست و جوی بالگرد رییس جمهور گفت: پس از اعلام و پیگیری رییس فدراسیون. اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با کمک ورزشکاران عملیات جستجو و نجات را در پنج شهر نزدیک ارسباران برای یافتن محل بالگرد رییس جمهور آغاز کرد. 75 ورزشکار از استان های اهر، کلیبر و حارث در قالب تیم های آفرود و اندرو با مجوز نیروی انتظامی وارد این منطقه شدند.

رییس هیات موتور سواری آذربایجان شرقی ادامه داد: عده ای از اهالی روستا و مردم محلی بالگرد را مشاهده کرده بودند و با کمک راهنماها حرکت به سمت مناطقی را که احتمال یافتن بالگرد وجود داشت آغاز کردیم.

وی گفت: دید کم، باران، شیب های تند و گل و لای واقعا کار را بسیار سخت کرده بود و در نهایت بچه های تیم اندرو توانستند به بالای هلیکوپتر برسند.

رییس کمیته موتورسواری و رانندگی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: بالگرد پس از فرود بر روی زمین سقوط کرد، اجساد چند تن از شهدا در کنار بالگرد سوخت و تنها پیکر آیت الله آل هاشم در آن قرار داشت. . در فاصله حدود 100 متری بالگرد که با تماس و مشخصات وی تایید شد که عزیزان شهدا راهنمایان محلی را به دقت ارزیابی کرده و در یافتن محل بالگرد کمک کردند.

امیر خضری گفت: فدراسیون موتورسواری و رانندگی و هییت آن در تمامی بلایای طبیعی با کمک ورزشکاران خود در کنار مردم هستند و آموزش های مختلفی در زمینه امداد و نجات از این فدراسیون و هییت دیده اند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روایت موتورسوارانی که به بالگرد رییس جمهور رسیدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روایت موتورسوارانی که به بالگرد رییس جمهور رسیدند"، کلیک کنید.