رشد ناچیز شاخص بورس

رشد ناچیز شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه، بیش از ۶ میلیارد و ۳۴۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان در بیش از ۲۴۸ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۸۸۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۱۳۴ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی تاپیکو، شستا و شپدیس شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی فولاد، کچاد و افق با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ورقه به ارزش ۴۸ هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان در ۱۵۹ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۰ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۲ هزار و ۵۸۳ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی آریا، فزر و حسینا شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی شگویا، تجلی و بپاس بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد ناچیز شاخص بورس" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد ناچیز شاخص بورس"، کلیک کنید.