راهپیمایی روز قدس در 110 نقطه استان مرکزی برگزار می شود – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

راهپیمایی روز قدس در 110 نقطه استان مرکزی برگزار می شود - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ، حجت الاسلام هادی خلیلی اظهار کرد: روز جهانی قدس امسال، به عنوان اولین راهپیمایی روز جهانی قدس پس از دور جدید مبارزات ملت فلسطین با رژیم غاصب صهیونیسم و شهادت بیش از 30 هزار نفر از مردم مظلوم غزه و حمله اخیر تروریستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، از اهمیت مضاعف و حساسیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سال های گذشته برخوردار است.

وی افزود: امسال در راهپیمایی روز قدس، همراه با همه آزادی خواهان دنیا و مسلمانان جهان اسلام، مردم غیور و ولایتمدار استان مرکزی نیز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سرداده و با اعلام حمایت همه جانبه از مردم غزه، آزادی قدس شریف را فریاد خواهند زد.

حجت الاسلام خلیلی گفت: راهپیمایی روز جهانی در شهر اراک، ساعت 10 صبح روز جمعه هفدهم فروردین ماه از میدان شهدا آغاز و طی مسیر پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران به سمت مصلی بیت المقدس با سخنرانی حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور برگزار می شود.

وی افزود: امسال گردهمایی بزرگ طوفان الاحرار در اجتماع پرشور اقشار مردم و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی با اجرای هنرمندان و گروه های سرود از ساعت 9 صبح روز جمعه 17 فروردین در میدان شهدای اراک برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده، امسال اجتماعات مردمی از ساعت 9:30 روز جمعه، از چهار نقطه شهر اراک شامل مسجد سیدها واقع در خیابان امام (ره)، مسجد شمس در خیابان شهید رجایی، مسجد المهدی (عج) در خیابان قایم مقام و امامزاده عبد الله در خیابان شهید بهشتی شکل گرفته و راهپیمایان به سمت مبدا راهپیمایی قدس در میدان شهدا برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور، برپایی 50 ایستگاه نقاشی و غرفه فرهنگی هنری در مسیرهای راهپیمایی قدس، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، چاپ و توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با نام و یاد شهدای انتفاضه قدس از جمله دیگر برنامه های جانبی این روز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهپیمایی روز قدس در 110 نقطه استان مرکزی برگزار می شود – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهپیمایی روز قدس در 110 نقطه استان مرکزی برگزار می شود – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.