رانش زمین در شهر هارونی/ 3 خانه تخلیه شد

رانش زمین در شهر هارونی/ 3 خانه تخلیه شد

ساینس بلاگ:

خسرو کیانی تصریح کرد: بارندگی های اخیر موجب رانش زمین در استان چهارمحال و بختیار و شهرستان هارونی شده است.

وی با اشاره به ریزش خندق در بخشی از جاده گفت: پس از این حادثه با مسیولان از جمله اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره کل حمل و نقل استان هماهنگی صورت گرفت و کار ایمنی راه ها آغاز شد.

مدیر آژانس رسیدگی به حوادث چهارمحال و باخترجان با بیان اینکه مشکل ترافیکی در این جاده وجود ندارد گفت: در صورت تداوم بارندگی ها احتمال رانش زمین در این جاده وجود دارد.

کیانی با اشاره به وجود سه واحد مسکونی در مسیر این رانش زمین، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مدیریت ساری مصه این استان به 3 خانوار از این واحدهای مسکونی که در معرض تهدید و تخریب قرار دارند، اسکان اضطراری داده شد. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رانش زمین در شهر هارونی/ 3 خانه تخلیه شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رانش زمین در شهر هارونی/ 3 خانه تخلیه شد"، کلیک کنید.