دستگیری 3700 خرده فروش موادمخدر/ کشف 4.5 تن مواد و جمع آوری 9200 معتادمتجاهر

دستگیری 3700 خرده فروش موادمخدر/ کشف 4.5 تن مواد و جمع آوری 9200 معتادمتجاهر

فرجا رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری 3700 خرده فروش و کشف بیش از 4.5 انواع مواد مخدر در کشور طی دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، سردار ایرج کاکاوند در تشریح جزییات این خبر گفت: مرحله هفتم طرح آرامش در شهرستان طی روزهای گذشته با هماهنگی دستگاه قضایی و استفاده از تمامی استعدادها و ظرفیت های دستگاه های داخلی و خارجی اجرا شد. . کشور.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده به منظور تامین آرامش و امنیت شهروندان، بیان کرد: پاکسازی شهر از زباله های معتادان و فروشندگان مواد مخدر همواره یکی از وظایف است. یکی از درخواست های فرمانده انتظامی کشور و برای احقاق حقوق مردم است که بر اساس برخورد قاطع و همه جانبه با فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، تشدید مبارزه با فروشندگان کالا است. جمع آوری معتادان متجاهر و اجرای طرح های صلح در شهرستان در دستور کار پلیس قرار دارد.

کاکاوند در مورد نتایج اجرای مرحله هفتم طرح صلح در این شهرستان توضیح داد و خاطرنشان کرد: در مدت 48 ساعت از اجرای این طرح تاکنون با تلاش و پیگیری همکاران، معارضان مسلح به صورت ویژه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر واحدهای پلیس، بیش از 9200 معتاد و 3700 فروشنده مواد مخدر از معابر عمومی و مناطق آلوده شهرها دستگیر و دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دافرا از کشف و به دست آوردن بیش از 4 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: 30 قاچاقچی مواد مخدر، 168 10 قاچاقچی و 2118 نفر که آنها را نگهداری و جابجا می کردند، محو شدند. آنها دستگیر شدند. همچنین 49 خانه و سرپناه نیز دستگیر و پلاک قرمز شده است.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 3700 خرده فروش موادمخدر/ کشف 4.5 تن مواد و جمع آوری 9200 معتادمتجاهر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 3700 خرده فروش موادمخدر/ کشف 4.5 تن مواد و جمع آوری 9200 معتادمتجاهر"، کلیک کنید.