دستگیری عاملان قمه کشی در بیمارستان ابن سینا لرستان

دستگیری عاملان قمه کشی در بیمارستان ابن سینا لرستان

ساینس بلاگ/لرستان فرمانده پولیس لوگر از شناسایی و دستگیری 3 تروریست و راهزن داعش در شفاخانه ابن سینا نورآباد خبر داد.

سردار یحیی الهی ششم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 بلافاصله از ورود 3 سارق گلوله به بیمارستان ابن سینا این شهرستان اطلاع رسانی شد به بیمارستان فرستاده شد. مردم فرار می کردند.

وی افزود: با صدور دستورات لازم و هدایت تیم های عملیاتی، حداقل در دو ساعت با هماهنگی قضایی و قضایی، عاملان این جنایت شناسایی و طی یکسری عملیات قوی، هر 3 نفر در محل خود کشف شدند. مخفیگاه گرفتار شدند به مقر پلیس.

فرمانده انتظامی این استان با اشاره به اینکه سه دستگاه خودرو در این منطقه دستگیر و روانه پارکینگ شدند، افزود: کسانی که به هر نحوی قصد برهم زدن نظم و امنیت را دارند باید بدانند پلیس و دستگاه قضایی این سازمان قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد. .

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری عاملان قمه کشی در بیمارستان ابن سینا لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری عاملان قمه کشی در بیمارستان ابن سینا لرستان"، کلیک کنید.