دختر عصبانی با شیشه قلیان پسر جوان را کشت

دختر عصبانی با شیشه قلیان پسر جوان را کشت

ساینس بلاگ:

بیستم بهمن ماه 1402 خبر کشف جسد مرد جوانی در پارکینگ ساختمانی در غرب تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد. تیم تحقیقات در محل حاضر شدند و با جسد مردی 25 ساله مواجه شدند که به دلایل نامعلومی فوت کرد و جسد برای بررسی بیشتر و علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

کارشناسان پزشکی قانونی پس از نمونه برداری از جسد به همراه آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی اعلام کردند که این جوان بر اثر برخورد جسم سخت روی سر دچار آسیب مغزی شده و احتمالاً کشته شده است.

به این ترتیب گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و در اولین گام با مشاهده دوربین های مداربسته خیابان های اطراف منزل مقتول متوجه شدند که او جلوتر از آن در حال رانندگی بوده است من به پارکینگ رسیدم و در وضعیت عادی پشت فرمان نبودم.

در این اداره تحقیقات، تیم جنایی به سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند و با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم متوجه شدند که مرد جوان با زن جوانی که قبل از مرگ در پارکینگ رابطه داشته است، قرار می‌گیرد خانه اش

با کسب این اطلاعات مهم، کارآگاهان ناحیه دهم پلیس آگاهی پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی بلافاصله به منزل این زن جوان رفته و در یک سلسله عملیات مشترک تنها مظنون پرونده را دستگیر کردند.

زن جوان در جریان تحقیقات به صراحت به ارتکاب جنایت اعتراف و ابراز پشیمانی کرد و در توضیح این ماجرا گفت: مدتی پیش با مقتول در فضای مجازی آشنا شدم و بین ما ارتباط برقرار شد. روز حادثه به خانه من آمد. بر سر برنامه ریزی عروسی با هم درگیر شدیم و در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با لیوان قلیان به سرش زدم.

متهم گفت: پس از این درگیری مرد جوان سوار خودرویش شد و به خانه اش رفت. من هم چند ساعت بعد او را مرده دیدم. من خیلی ترسیده بودم و این موضوع را با کسی در میان نمی گذاشتم. متاسفم و نمی خواستم دستم به خون آلوده شود.

به گزارش ساینس بلاگ، متهم پس از صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار دادسرای دهم تهران قرار گرفت و مراحل قانونی پرونده ادامه دارد. شعبه چهارم تعقیب کیفری.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دختر عصبانی با شیشه قلیان پسر جوان را کشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دختر عصبانی با شیشه قلیان پسر جوان را کشت"، کلیک کنید.