دانشگاه آزاد انزلی میزبان 35 شرکت صنعتی در رویداد صدرا

دانشگاه آزاد انزلی میزبان 35 شرکت صنعتی در رویداد صدرا

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی انزلی از برگزاری نخستین رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی با حضور 35 شرکت تولیدی و صنعتی خبر داد.

منیره حسینی صیادنورد، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی انزلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ از برگزاری نخستین رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی با حضور 35 شرکت تولیدی و صنعتی خبر داد و اظهار کرد: این رویداد از هفتم خردادماه با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی آغاز به کار خواهد کرد و تا نهم ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود:  این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال؛ اهداف متعالی ازجمله ارتباط موثر جامعه دانشگاهی و صاحبان صنایع، شبکه سازی میان متخصصان، نوآوران و کارآفرینان درون و برون دانشگاه، معرفی توانمندی و ظرفیت های صنایع، شرکت ها و کارآفرینان، شناسایی مهارت های مورد نیاز صنایع توسط دانشجویان و مرتفع ساختن نیاز به جذب نیروی ماهر و متخصص در قالب طرح پویش را دنبال می کند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی انزلی با تاکید بر اینکه بازدید از این رویداد برای عموم آزاد خواهد بود، اضافه کرد: در روز های برگزاری رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی سه میزگرد تخصصی با عناوین«موانع همکاری دانشگاه و صنعت در استان گیلان»، «دانشگاه کارآفرین با بهره گیری از فرصت های منطقه آزاد» و «نقش منطقه آزاد در توسعه ملی و منطقه ای» با حضور استادان واحد بین المللی انزلی، مدیران استانی و صاحبان صنایع برگزار خواهد شد. 

دانشگاه آزاد انزلی میزبان 35 شرکت صنعتی در رویداد صدرا

حسینی صیادنورد گفت: ایجاد ارتباط و تعامل میان صنعت و دانشگاه طی سال های اخیر یکی از مهم ترین دغدغه های دانشگاه های کشور بوده و مسیولان دانشگاهی سعی دارند با اعمال ایده های مختلف در این زمینه در راستای مهارت آفرینی برای فارغ التحصیلان و رفع معضل بیکاری گام بردارند.

وی ادامه داد: در همین راستا رویداد های صدرا از سال 1400 فعالیت خود را در کشور آغاز کرد و تا به امروز روند رو به رشدی را گذرانده است. این نمایشگاه ها ماموریت و رسالت خود را با موضوعات مختلف و با هدف ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحد های برتر و ایجاد تعامل و ارتباط میان اعضای بخش ها و مجموعه های مختلفِ فرهنگی، هنری، صنعتی، خدماتی و… با دانشگاه آزاد اسلامی، اجرا می کند.

به گزارش ساینس بلاگ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی انزلی با حدود 3 هزار و 600 دانشجو و 79 عضو هییت علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه آزاد انزلی میزبان 35 شرکت صنعتی در رویداد صدرا" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه آزاد انزلی میزبان 35 شرکت صنعتی در رویداد صدرا"، کلیک کنید.