خوزستان قهرمان مسابقات وزنه برداری کارگران کشور شد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

خوزستان قهرمان مسابقات وزنه برداری کارگران کشور شد - خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ، آیین اختتامیه مسابقات وزنه برداری کارگران کشور با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان، جمعی از مدیران کل و مسوولان استانی، مسوولان ورزش کارگری و همچنین با حضور پیشکسوتان و جامعه ورزش استان در سالن شهدای وزنه برداری خوزستان برگزار شد.

مسابقات وزنه برداری کارگران کشور با عنوان «بزرگداشت شهید جمهور، آیت الله رییسی و شهدای خدمت «از 9 تا 11 خردادماه با حضور 45 ورزشکار در قالب 11 تیم به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در اهواز برگزار شد.

در پایان مسابقات یادشده تیم کارگران خوزستان با 396 امتیاز بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد و تیم های کردستان با 369 امتیاز و استان فارس با 333 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند که در آیینی، مراسم اهدای جوایز برگزار و از تیم های برتر تجلیل شد.

همچنین تیم های اصفهان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، چهارمحال و بختیاری، تهران، قم و خراسان رضوی به ترتیب در رده های چهارم تا یازدهم قرار گرفتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خوزستان قهرمان مسابقات وزنه برداری کارگران کشور شد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خوزستان قهرمان مسابقات وزنه برداری کارگران کشور شد – خبرگزاری ساینس بلاگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.