خدمت‌رسانی تشکل‌های شاهد و ایثارگر به زائران اربعین

خدمت‌رسانی تشکل‌های شاهد و ایثارگر به زائران اربعین

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، گلت: امسال نیز  به مانند سال‌های گذشته، بنیاد شهید و امور ایثارگران با بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر به زائران اربعین خدمت کرد.

به گزارش ساینس بلاگ، دکتر رحیم نریمانی در این باره توضبح داد: تشکل‌های شاهد و ایثارگر در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، موکب‌های خود را در مرزهای ترددزائران در  خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی، غربی و ایلام مستقر کرد و قرارگاه مرکزی هفت تشکل خدمت‌رسان به زائران اربعین در مرز خسروی مستقر بود.

وی یادآور شد: موکب‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن خدمت‌رسانی به زائران خانواده‌های شهدا ، به دیگر زائران نیز در موضوعات مختلف از فرهنگی پذیرایی خدمت رسانی کرد و این خدمات مورد توجه مرزبانی، مدیران استانی و ستاد اربعین نیز قرار گرفت. 

نریمانی اظهار کرد: امیدوارم با حضور تعداد بیشتری از تشکل‌های شاهد و ایثارگر، این فرایند به فرایند ثابت و منسجم و شبکه ملی تبدیل شود زیرا می‌تواند ضمن ترویج و تعمیق بیشتر فرهنگ عاشورا، به تمدن‌سازی شیعی نیز کمک کند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمت‌رسانی تشکل‌های شاهد و ایثارگر به زائران اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمت‌رسانی تشکل‌های شاهد و ایثارگر به زائران اربعین"، کلیک کنید.