خبرهایی درباره کودتا در چاد

خبرهایی درباره کودتا در چاد

رویترز امروز چهارشنبه گزارش کرد صدای تیراندازی شدید در پایتخت چاد، نزدیک مقر یک حزب مخالف شنیده شد.

به گزارش ساینس بلاگ، رسانه های داخلی چاد نیز گزارش کردند همزمان با حرکت تانک ها و خودروهای زرهی وابسته به ارتش، صدای تیراندازی سنگین در پایتخت چاد شنیده شد و مرکز شهر بسته شد.

ساعاتی پیش نیز خبرگزاری «فرانس 24» از حمله به دفتر سرویس های اطلاعاتی کشور آفریقایی چاد خبر داد که بر اثر آن چندین نفر کشته شدند.

این حمله پس از آن صورت گرفت که یکی از اعضای حزب سوسیالیست بدون مرز دستگیر و متهم به اقدام به سوء قصد علیه رییس دادگاه عالی شد.

دولت با مقصر دانستن حمله شبانه به فعالان این حزب اپوزیسیون گفت: «وضعیت اکنون کاملاً تحت کنترل است و عاملان این اقدام دستگیر شده اند یا تحت تعقیب هستند».

هنوز از تعداد تلفات این حمله گزارشی منتشر نشده و گروهی هم مسیولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

پایان خبر ساینس بلاگ
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبرهایی درباره کودتا در چاد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبرهایی درباره کودتا در چاد"، کلیک کنید.