حل مشکلات نشر از اولویت های ما در دولت است/مسیله زینک و مشکل کارخانه ها را پیگیری خواهیم کرد

محمد مخبر در گفت وگو با ساینس بلاگ؛

حل مشکلات نشر از اولویت های ما در دولت است مسیله زینک و مشکل کارخانه ها را پیگیری خواهیم کرد

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور عنوان کرد: حل مشکلات صنعت نشر از اولویت های ما در دولت است که البته ابعاد مختلفی دارد و تلاش میکنیم دراین زمینه به تک تک مسایل رسیدگی کنیم.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در حاشیه برپایی نشست کارگروه نشر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ گفت: حل مشکلات نشر از اولویت های ما در دولت است که البته ابعاد متعددی دارد از مسایل فیزیکی گرفته تا قوانین، تسهیلات و … که در جلسه امروز بحث های خوبی مطرح شد و امیدواریم به زودی بسترهای آنها فراهم شود.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از مسایل بحث کاغذ و زینک بود که دراین جلسه مطرح شد. برخی کارخانجاتی که دچار مشکلاتی هستند ، با تماس حل و فصل خواهد شد و برخی کارخانه جات هم در حال احداث هستند که انشاءالله تقویت خواهند شد تا به حول و قوه الهی با حل مسایل ارزی خیلی از مشکلات رفع شود.

مخبر درباره مسیله زینک تاکید کرد: من خودم کارخانه ای که در اینجلسه مطرح شد دچار مشکل است (کارخانه زاگرس) را ندیدم، ولی باید بپرسم تا کمک کنیم کارخانه مشکلاتش حل شود و راه بیوفتد . بحث کتابخانه های سیار که آقای وزیر فرهنگ هم ارشاد کردند که نیاز به تجهیزات و امکانات دارد، حل خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازدید از نمایشگاه کتاب هم خریداری کرده یا خیر، گفت: بله تعدادی کتاب که مورد نظرم بود را تهیه کردم.

محمد مخبر امروز، بیستم اردیبهشت ماه از بخش های مختلف نمایشگاه کتاب تهران بازدید و سپس در کا رگروه نشر شرکت کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حل مشکلات نشر از اولویت های ما در دولت است/مسیله زینک و مشکل کارخانه ها را پیگیری خواهیم کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حل مشکلات نشر از اولویت های ما در دولت است/مسیله زینک و مشکل کارخانه ها را پیگیری خواهیم کرد"، کلیک کنید.