جشنواره الگوهای یاددهی‌یادگیری در استان سمنان/ معلم، مهم‌ترین عنصر مؤثر در یادگیری

جشنواره الگوهای یاددهی‌یادگیری در استان سمنان/ معلم، مهم‌ترین عنصر مؤثر در یادگیری

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ استان سمنان، آرزو مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سمنان از برگزاری جشنواره الگوهای یاددهی‌یادگیری در امتداد رویداد بین‌المللی الف‌تا خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای طرح شهید همت به‌عنوان سکوی نهایی و رفیع برنامه توانمندسازی معلمان در نظر گرفته می‌شود.

وی اظهار داشت: جشنواره الگوهای نوین یاددهی‌یادگیری در واقع فرصتی است تا تمامی معلمان و تلاشگران آموزش و پرورش با ایجاد بستری مناسب به جریان مستمر آموزشی و هم‌آموزی بپیوندند.

مرادی‌نسب هدف از این جشنواره را تقویت گفتمان آموزشی و تربیتی کارآمد در سطح مدارس استان، کمک به شکل‌گیری هرچه بهتر شبکه‌های تبادل نظر در بین معلمان در طول سال تحصیلی و به‌کارگیری چرخش‌های تحولی در آموزش ابتدایی با به‌روز کردن رویکردهای آموزشی در 9 رشته درسی، برشمرد.

وی در ادامه با بیان این‌که معلم، مهم‌ترین عنصر مؤثر در یادگیری است، افزود: با توجه به تغییر رویکرد آموزشی در دهه‌ی گذشته و تفاوت نیاز دانش‌آموزان امروز و دیروز، معلم باید علاوه بر هم‌گامی با رویکردها همواره به دنبال به‌روز کردن دانش و اطلاعات و ارتقا روش‌های یاددهی‌یادگیری خود باشد و گفتمان‌سازی آموزشی مستمر در طرح شهید همت نیز به‌همین‌منظور انجام شد.

مرادی‌نسب حضور همگانی معلمان ابتدایی استان در گفتمان‌های آموزشی را مایه مباهات دانست و گفت: تدریس معلمان شرکت‌کننده در ۹ عنوان درسی، ثبت و مورد داوری قرار گرفت

معاون آموزش ابتدایی سمنان تصریح کرد: داوری آثار بارگذاری‌شده شامل تجزیه و تحلیل تدریس و گفتمان حضوری معلمان شرکت‌کننده است که در پایان داوری، ۷۰ اثر برتر به مرحله استانی و ۱۰ اثر برگزیده نیز به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره الگوهای یاددهی‌یادگیری در استان سمنان/ معلم، مهم‌ترین عنصر مؤثر در یادگیری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره الگوهای یاددهی‌یادگیری در استان سمنان/ معلم، مهم‌ترین عنصر مؤثر در یادگیری"، کلیک کنید.