جزییات ربوده شدن کودک 18 ماهه تالشی

ساینس بلاگ/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری مردی که اقدام به ربودن کودک 18 ماهه در شهرستان تلاش کرده بود، خبر داد و گفت: متهم در اعترافات خود علت آدم ربایی را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سردار عزیزالله مالکی امروز 29 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران توضیح داد: پس از اعلام مرکز فوریت های 110 پلیس مبنی بر وقوع حادثه ربوده شدن مردی در شهرستان تلاش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: اکیپی مجرب از تیم کشف و کشف شهرستان تالوق از حوزه جرایم جنایی بازدید و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه هویت آدم ربا با تحقیقات و به کارگیری روش های نوین و علمی پلیس مشخص شده است، تصریح کرد: پلیس موفق به کشف مخفیگاه آدم ربا در همسایه شد استان.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه پس از هماهنگی قضایی، تیم پلیسی از شهرستان تلاش به مخفیگاه متهم اعزام شد، تصریح کرد: متهم 36 ساله با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که در مدت کوتاهی دستگیر شد. طی 24 ساعت اقدام به موقع انجام و به مراجع قضایی و قضایی معرفی شد.

سردار ملکی در پایان متهم در اعترافات خود انگیزه آدم ربایی را اختلاف شخصی عنوان کرد و گفت: این کودک 18 ماهه در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشته است.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات ربوده شدن کودک 18 ماهه تالشی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات ربوده شدن کودک 18 ماهه تالشی"، کلیک کنید.