جزئیات آتش سوزی در پالایشگاه شوشتر

جزئیات آتش‌سوزی در پالایشگاه شوشتر
ساینس بلاگ:

سید محسن سید موسوی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت این حادثه را برخورد نفتکش با نفتکش اعلام کرد و گفت: ماهیت این حادثه همچنان در دست بررسی است.

برخی منابع خبری اعلام کرده اند که این آتش سوزی تاکنون یک کشته برجای گذاشته است و این مقام مسئول تاکید دارد که باید منتظر تکمیل روند تحقیقات بود و پس از دریافت اطلاعات موثق تعداد دقیق تلفات و مجروحین احتمالی اعلام می شود

آتش خاموش شد

سید محسن موسوی نیز در گفت و گو با ساینس بلاگ اظهار کرد: خوشبختانه آتش سوزی در پالایشگاه پترو شوشتر ساعت دو و نیم بامداد رخ داد و آتش به طور کامل اطفا و مراحل ایمنی و نظافت نیز انجام شده است. البته ما هنوز اینجا هستیم تا مطمئن شویم مشکلی وجود ندارد.

فرماندار شوشتر گفت: دوستان آتش نشانی نیز در محل حادثه ایستاده اند که خوشبختانه آتش به طور کامل خاموش شده است.

با بیان اینکه در این حادثه 6 نفر مجروح شدند؛ وی گفت: دو تا سه نفر از این مصدومان در بیمارستان و بقیه مجروحان در خارج از کشور تحت مداوا هستند.

موسوی گفت: خوشبختانه مشکلی از نظر اسکان و صحنه وجود ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیات آتش سوزی در پالایشگاه شوشتر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیات آتش سوزی در پالایشگاه شوشتر"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه