جزئیات آتش‌سوزی در ایستگاه متروی میدان ولیعصر

جزئیات آتش‌سوزی در ایستگاه متروی میدان ولیعصر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران به تشریح حادثه آتش سوزی در ایستگاه مترو میدان ولیصر پرداخت.

سیدجلال مالکی در گفت وگو با ساینس بلاگ. وی در این خصوص گفت: ساعت 23 و 41 دقیقه امروز به سامانه 125 حادثه آتش سوزی ایستگاه مترمربع ولیعسر اطلاع رسانی شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان از سه ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت سه دقیقه به محل رسیدند، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که آتش در اتاقی در طبقه منفی اول این ایستگاه رخ داده و در نتیجه آتش خاموش شد. . دود به مناطق اطراف نیز سرایت کرده است در این شرایط آتش نشانان به سرعت اقدامات خود را برای اطفای حریق آغاز کردند و خوشبختانه پس از دقایقی موفق به اطفای حریق شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: اکیپ های آتش نشانی هم اکنون در منطقه حضور دارند و عملیات دودزدایی در حال انجام است و توضیح داد: بر اساس تصمیم مدیران شرکت مترو قطارهای مترو در این ایستگاه توقف می کنند. در حال حاضر، افزایش ایمنی مسافران در نظر گرفته نشده است

هم محمد اسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران وی در گفت وگو با ساینس بلاگ اظهار کرد: با شنیدن این حادثه چند دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شد. خوشبختانه در این حادثه کسی کشته نشده است.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیات آتش‌سوزی در ایستگاه متروی میدان ولیعصر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیات آتش‌سوزی در ایستگاه متروی میدان ولیعصر"، کلیک کنید.