جریمه پزشک‌نما‌ها میلیاردی شد

جریمه پزشک‌نما‌ها میلیاردی شد

ساینس بلاگ:

دکتر سعید کریمی ضمن اعلام این خبر توضیح داد: دستکاری و پذیرش افراد نالایق، غیر مجاز و غیرپزشکی که به ویژه در حال ورود به عرصه زیبایی هستند یکی از معضلات نظام سلامت محسوب می شود. به دلیل ضعف قانونی جریمه افراد نالایق، غیرمجاز و غیرپزشک پنج میلیون تومان بود و این مبلغ غیرقابل اجتناب بود.

وی با اشاره به افزایش میزان جریمه تخلفات پزشکان گفت: بر اساس مصوبه چهارم زمری 1403 هیات وزیران میزان جریمه پزشکان افزایش یافته است. برای اولین بار مبلغ این جریمه 580 میلیون تومان است. همچنین میزان جریمه تخلف دوم و متعاقب آن معادل یک میلیارد و 160 میلیون تومان و سطح جریمه های جدید بازدارنده است و امیدواریم با این پیشگیری از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری نشود. رشته پزشکی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جریمه پزشک‌نما‌ها میلیاردی شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جریمه پزشک‌نما‌ها میلیاردی شد"، کلیک کنید.