جریمه «توقف وسایل نقلیه غیرمجاز در ایستگاه بارگیری و تخلیه بار» چقدر است؟

جریمه «توقف وسایل نقلیه غیرمجاز در ایستگاه بارگیری و تخلیه بار» چقدر است؟

تخلف «پارک غیرمجاز وسایل نقلیه در ایستگاه تخلیه و بارگیری» 60 هزار تومان جریمه دارد.

به گزارش ساینس بلاگ، روز 23 زمری با اطلاع سرپرست ریاست جمهوری میزان تخلفات رانندگی پس از چندین سال افزایش یافته است. افزایشی با هدف بهبود نظم ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی که به قیمت جان و هزینه تمام می شود.

در عین حال تخلف «پارک غیرمجاز وسایل نقلیه در ایستگاه تخلیه و بارگیری» یکی از مواردی است که می تواند باعث از بین رفتن نظم تردد در معابر به ویژه در ساعات اوج مصرف در بازار تهران و اطراف آن شود . ، و غیره. بنابراین پلیس مکان هایی را نیز برای حمل کالا در نظر گرفته است که رانندگان از توقف خودداری کنند.

این تخلف در شهرهای بزرگ، مراکز استان ها، معابر شهری و مناطق آزاد تجاری- صنعتی 60 هزار تومان جریمه نقدی و در سایر شهرها 30 هزار تومان جریمه دارد.

ثبت نام و جریمه این تخلف هم توسط ماموران راهنمایی و رانندگی و هم توسط دوربین های راهنمایی و رانندگی پلیس انجام می شود.

برای مشاهده آخرین آمار سایر تخلفات رانندگی اینجا را کلیک کنید.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جریمه «توقف وسایل نقلیه غیرمجاز در ایستگاه بارگیری و تخلیه بار» چقدر است؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جریمه «توقف وسایل نقلیه غیرمجاز در ایستگاه بارگیری و تخلیه بار» چقدر است؟"، کلیک کنید.