جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد/ جاده هراز باز است

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد/ جاده هراز باز است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه از بسته شدن جاده چلیس و آزادراه تهران – شمال خبر داد.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با ساینس بلاگ وی درباره بسته شدن جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال گفت: به دلیل بارش شدید باران، احتمال ریزش سنگ و کاهش دید وجود دارد و به منظور ایمن سازی معبر و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی، جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ادامه دارد. امروز از ساعت 13:30 تعطیل است.

وی افزود: جاده چلیس و بزرگراه شمال تهران از امروز تا اطلاع ثانوی بسته است و در این مدت به رانندگان توصیه می شود از ترددهای غیرضروری خودداری کنند

امروز متوقف نشد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه هراز در پاسخ به این سوال که آیا جاده هراز دوشنبه هر هفته بسته می شود، گفت: این طرح از سوی اداره راهداری ابلاغ شده اما هنوز تایید نشده است. پلیس البته این هفته اجرا نمی شود و برای هفته آینده نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد/ جاده هراز باز است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد/ جاده هراز باز است"، کلیک کنید.