تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ، بر اثر سهل انگاری بوده است

دادستان عمومی و انقلاب شیراز درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی گفت: صدای شلیک گلوله در اطراف شاهچراغ تیراندازی تصادفی ماموران امنیتی و بر اثر سهل انگاری بوده است.

دادستان شیراز: تیراندازی در حوالی حرم شاهچراغ به دلیل سهل انگاری بوده است

ساینس بلاگ:

دادستان مرکز استان فارس گفت: صدای تیراندازی در یکی از خیابان های منتهی به حرم حسینی عاشورای حسینی شنیده شد و محوطه حرم کاملا امن است و امنیت کامل حرم برقرار است.

سیدمصطفی بحرینی با بیان اینکه بر اساس این خبر معاون دادستانی شیراز و ستاد ویژه رسیدگی در حرم شاهچراغ حاضر شدند، گفت: ابعاد دقیق موضوع در دست بررسی است و در صورت وجود موارد دیگر. در صورت شناسایی از طریق رسانه های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ، بر اثر سهل انگاری بوده است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ، بر اثر سهل انگاری بوده است"، کلیک کنید.