توضیحات رییس اداره فرهنگ شاهرود در مورد حادثه رخ داده پروژه فیلمبرداری سلمان فارسی

توضیحات رییس اداره فرهنگ شاهرود در مورد حادثه رخ داده پروژه فیلمبرداری سلمان فارسی

ساینس بلاگ/ سیمنان تصادفی در پروژه ساخت فیلم سلمان فارسی در خواج شهرستان شاهرود رخ داد که بر اثر آن دو نفر جان باختند و چهار نفر مجروح شدند.

یزدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در گفت وگو با ساینس بلاگ، اظهار کرد: ظاهراً در حین تخریب یک پل حادثه ای رخ داده که بر اثر آن دو نفر جان باختند و چهار نفر در این پروژه گرفتار شدند. “

وی با بیان اینکه این فیلم در منطقه خواج شهرستان شاهرود در حال ساخت است، افزود: پس از انتشار خبر حادثه چندین بار با مسیولین این سریال تماس گرفتیم اما باز هم ارتباط برقرار نشد و دریافت نشد. اطلاعات دقیق. درباره رویداد.

پیش از این دبستان از زخمی شدن چهار نفر و کشته شدن دو نفر بر اثر ریزش آوار در محل تولید فیلم سلمان فارسی خبر داده بود.

وی ضمن بیان اینکه در این حادثه دو نفر کشته شدند، گفت: بر اثر ریزش آوار در لوکیشن فیلم سلمان فارسی در روستای خواج شاهرود چهار نفر مجروح شدند.

وی درباره انتشار اسامی کشته شدگان لوکیشن تصویربرداری سریال سلمان فارسی گفت: اسامی کشته شدگان «سیدعلی نعیمی» از شاهرود و «حمید ظهیری» از تهران است.

بختیار بسطام با بیان اینکه یکی از چهار مصدوم این حادثه در منطقه تحت مداوا قرار دارد، گفت: سه مصدوم به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود، علی عجم 40 ساله اهل شاهرود و محمدعلی گرگانی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند. 30 ساله. علیرضا یوسف زاده 45 سال سن دارد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیحات رییس اداره فرهنگ شاهرود در مورد حادثه رخ داده پروژه فیلمبرداری سلمان فارسی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیحات رییس اداره فرهنگ شاهرود در مورد حادثه رخ داده پروژه فیلمبرداری سلمان فارسی"، کلیک کنید.