تعطیلی تمامی موزه ها و محوطه های تاریخی در این تاریخ

تعطیلی تمامی موزه ها و محوطه های تاریخی در این تاریخ

به گزارش ساینس بلاگ، تمامی موزه ها، بناها، پایگاه ها و محوطه های تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پی شهادت رییس جمهوری در روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 تعطیل است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، در اطلاعیه اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمده است: در پی شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش و اعلام تعطیلی سراسری، ضمن عرض تسلیت مجدد به عموم ملت عزیز ایران، به اطلاع می رساند تمامی موزه ها، بناها، پایگاه ها و محوطه های تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز چهارشنبه دوم خرداد 1403 در سراسر کشور تعطیل است.

اماکن یادشده از روز پنج شنبه سوم خرداد، فعالیت خود را از سر می گیرند.

بر پایه این خبر، معاونت میراث فرهنگی با توقف ویژه برنامه های هفته میراث فرهنگی در همه موزه ها، پایگاه های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش خود، در بزرگداشت یاد، نام و خدمات شهدای خدمت، مشارکت شایسته و حضور موثر خواهد داشت.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعطیلی تمامی موزه ها و محوطه های تاریخی در این تاریخ" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعطیلی تمامی موزه ها و محوطه های تاریخی در این تاریخ"، کلیک کنید.