تصویربرداری رای دهندگان به صورت شخصی یا خانوادگی بلامانع است

اطلاعیه شماره 30 وزارت کشور؛

تصویربرداری رای دهندگان به صورت شخصی یا خانوادگی بلامانع است

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 30 خطاب به مجریان و اعضای شعب اخذ رای در مورد تصویر برداری رای دهندگان نکته ای را متذکر شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم وفناوری ساینس بلاگ، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 30 خطاب به مجریان و اعضای شعب اخذ رای در مورد تصویر برداری رای دهندگان نکته ای را متذکر شد.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع مجریان و اعضای محترم شعب اخذ رای می رساند، تصویربرداری رای دهندگان به صورت شخصی یا خانوادگی با رعایت ماده 7 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 4 قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مبنی بر مخفی بودن آرا رای دهندگان، بلامانع است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویربرداری رای دهندگان به صورت شخصی یا خانوادگی بلامانع است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویربرداری رای دهندگان به صورت شخصی یا خانوادگی بلامانع است"، کلیک کنید.