تصادف مرگبار موتورسوار در جاده صفی آباد

تصادف مرگبار موتورسوار در جاده صفی آباد

ساینس بلاگ:

بازرس پرویز رضا عین سب گفت: با اطلاع مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع این حادثه رانندگی در کیلومتر 33 محور فرعی صفیدآباد، بلافاصله تیم های اورژانس و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل و تحقیقات مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که از حاشیه جاده وارد جاده اصلی شده بود با یک دستگاه خودروی ال 90 برخورد کرد که در نتیجه راکب موتورسیکلت به شدت مجروح شد. در این حادثه متاسفانه راکب موتورسیکلت به شهادت رسید. .

این افسر پلیس افزود: کارشناسان علت این حادثه را رعایت نکردن حق از سوی راننده موتورسیکلت هنگام ورود به جاده اصلی از جاده دوم عنوان کرده اند.

ناظم رضایی نصیب در پایان از موتورسواران خواست در هنگام ورود به محورهای اصلی از جاده فرعی به تردد سایر وسایل نقلیه توجه کنند چرا که در چند روز گذشته در جاده اسفرین سبزوار اتفاق مشابهی رخ داده است. . برای زندگی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف مرگبار موتورسوار در جاده صفی آباد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف مرگبار موتورسوار در جاده صفی آباد"، کلیک کنید.