تروریسم در هرجای جهان محکوم است /عزم بیشتر ایران و روسیه برای همکاری های ضد تروریستی

پیام مخبر خطاب به همتای روس؛

تروریسم در هرجای جهان محکوم است عزم بیشتر ایران و روسیه برای همکاری های ضد تروریستی

معاون اول رییس جمهور در پیامی خطاب به همتای روس خود، حادثه تروریستی مسکو را به شدت محکوم کرد و گفت: تروریسم و کشتن شهروندان بی گناه در هرجای جهان محکوم است.

به گزارش گروه ساست خبرگزاری علم و فناوری ساینس بلاگ، معاون اول رییس جمهور در پیامی خطاب به همتای روس خود، حادثه تروریستی مسکو را به شدت محکوم کرد و گفت: تروریسم و کشتن شهروندان بی گناه در هرجای جهان محکوم است و هر دولت و گروهی اگر مرتکب یا حامی این جنایت باشد، مستوجب پیگیرد و محاکمه بین المللی است.

در پیام محمد مخبر به میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه آمده است: به نوبه خود حادثه تروریستی تالار کروکس مسکو را که منجر به جان باختن تعدادی زیادی از شهروندان بی گناه شد، به دولت و ملت روسیه تسلیت می گویم.

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه «حادثه تروریستی تالار کروکس مسکو موجی از تاثر و تالم را برانگیخت»، تاکید کرد: تروریسم و کشتن شهروندان بی گناه در هرجای جهان محکوم است و هر دولت و گروهی اگر مرتکب یا حامی این جنایت باشد، مستوجب پیگیرد و محاکمه بین المللی است.

در پیام مخبر آمده است: دولت ایران در کنار دولت روسیه آماده افزایش همکاری های مشترک برای مقابله با تروریسم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تروریسم در هرجای جهان محکوم است /عزم بیشتر ایران و روسیه برای همکاری های ضد تروریستی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تروریسم در هرجای جهان محکوم است /عزم بیشتر ایران و روسیه برای همکاری های ضد تروریستی"، کلیک کنید.