ترخیص خودروهای توقیفی از فردا و امکان تقسیط جریمه های رانندگی

ترخیص خودروهای توقیفی از فردا و امکان تقسیط جریمه های رانندگی

سلسله امحای خودروهای توقیفی که شکایت قانونی و پرونده باز ندارند از فردا شنبه آغاز می شود.

به گزارش ساینس بلاگ، بر اساس تصمیم فرمانده انتظامی کشور، مالکان خودروهایی که فقط بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی تحت تعقیب قانونی قرار گرفته اند و برای پارک خودرو در نظر گرفته شده اند، می توانند در روز شنبه مورخ 21/9/1396 به دفاتر پلیس 10 مراجعه کنند. با مراجعه به بخش پلیس راهنمایی و رانندگی و صفحه نظافت خودرو، وسیله نقلیه خود را در سراسر کشور یا از طریق اپلیکیشن “پلیس من” تمیز کنید.

سردار سعید منتظرالمهدی در این خصوص گفت: امحای خودروهای توقیفی شامل کلیه تخلفات راهنمایی و رانندگی و همچنین پرونده های مربوط به عفاف و حجاب می شود و البته شامل خودروهایی که تحت تعقیب و بازگشایی در دستگاه قضایی قرار می گیرند نمی شود. . .

همچنین برای تسهیل و مساعدت در روند ترخیص، توزیع تخلفات رانندگی از طریق مرکز ترخیص پلیس راهور فراه انجام می شود.

این تاسیسات به مناسبت عید سعید قربان و پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده است.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترخیص خودروهای توقیفی از فردا و امکان تقسیط جریمه های رانندگی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترخیص خودروهای توقیفی از فردا و امکان تقسیط جریمه های رانندگی"، کلیک کنید.