تداوم بارش باران و برف در برخی نقاط تهران

تداوم بارش باران و برف در برخی نقاط تهران

ساینس بلاگ:

بر اساس تحلیل نقشه پیش بینی و تحلیل الگوی ترکیبی، هوای استان تهران طی سه روز آینده نیمه ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و میزان آلودگی در برخی مناطق شهری افزایش نسبی خواهد داشت. گرد و غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

امروز (اول اسفند) در برخی نقاط استان به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات استان و از اواخر وقت چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه (2 تا 3 اسفند) در استان تهران به ویژه در نیمه غربی گاهی بارش باران و برف و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

از بعدازظهر جمعه (13 اسفند) افزایش وزش باد و بهبود کیفیت هوا پیش بینی می شود.

با فعالیت سامانه بارشی بعد از ظهر شنبه (14 اسفند) در استان بارش باران و برف و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

از امروز تا جمعه افزایش نسبی دما و کاهش دما در استان پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران کشور درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (11 اسفند) صاف و تا ساعاتی دیگر منطقه یخبندان می شود. ابری از بعدازظهر با کمینه دمای 5 و حداکثر 12 درجه سانتیگراد و پنجشنبه (12 اسفند) ابری، تغییر تدریجی بارش باران و وزش باد طی ساعات آینده با کمینه دمای 6 و حداکثر دمای هوا پیش بینی می شود. 6 درجه سانتیگراد کاهش یابد 12 درجه سانتیگراد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم بارش باران و برف در برخی نقاط تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم بارش باران و برف در برخی نقاط تهران"، کلیک کنید.