تخریب ۵ ساختمان دخیل در امر قاچاق سوخت در روستای ایسین بندرعباس

تخریب ۵ ساختمان دخیل در امر قاچاق سوخت در روستای ایسین بندرعباس

به گزارش ساینس بلاگ عارف اکبری دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: در ادامه روند کشف و شناسایی تونل زیر زمینی سوخت قاچاق در روستای ایسین از توابع بخش مرکزی بندرعباس ۵ ساختمان احداث شده توسط متخلفین که به عنوان پوشش و ایستگاه و بارانداز سوخت های قاچاق مورد استفاده قرار می گرفت شناسایی شد.

وی افزود: این ساختمان ها از طریق انشعاب های غیرمجاز جهت انتقال سوخت قاچاق به یکدیگر متصل بوده اند.

اکبری تصریح کرد: با دستور قضائی و در اجرای مأموریت های ابلاغی مأموران علاوه بر جمع آوری انشعاب های غیرمجاز نسبت به تخریب کامل تونل مستحدثات غیرمجاز و پنج ساختمانی که در حریم خط لوله انتقال فرآورده های نفتی احداث شده بود اقدام کرده اند.

دادستان مرکز استان هرمزگان تأکید کرد: طی دستور قضائی به تمام بخشداری ها و دهیاری ها ابلاغ شده است تا نسبت به شناسایی و اعلام لیست ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم خطوط لوله انتقال فرآورده های نفتی اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تخریب ۵ ساختمان دخیل در امر قاچاق سوخت در روستای ایسین بندرعباس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تخریب ۵ ساختمان دخیل در امر قاچاق سوخت در روستای ایسین بندرعباس"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه