تاکید سردار رادان بر استفاده بهینه از پهپاد در اجرای ماموریت‌های پلیس

تاکید سردار رادان بر استفاده بهینه از پهپاد در اجرای ماموریت‌های پلیس

فرمانده انتظامی کشور بر استفاده بهینه از پهپادها در انجام ماموریت های پلیس تاکید کرد و افزود: استفاده از پهپادها در انجام ماموریت ها به پلیس در انجام عملیات های مختلف در جهت پیشرفت، عزت و تعالی کمک می کند. هوش و پیشگیری آن را از آسیب و افزایش قدرت کمک می کند.

به گزارش ساینس بلاگ، سردار رادان در همایش سراسری معاونان وزیر دفاع با تاکید بر حساسیت و اهمیت ویژه معاونت دفاعی، توجه به حوزه وسیعی در حوزه ماموریت خود، امنیت عمومی را بر عهده دارد و رکن آن است امنیت داخلی و موثر در امنیت ملی محسوب می شود.

وی از معاونت عملیات به عنوان موتور محرکه پلیس تخصصی یاد کرد و گفت: معاونت عملیات نیز به عنوان پیشران حرکت بخشی از حوزه پشتیبانی محسوب می شود و همه این اتفاقات ناشی از نقش پررنگ این معاونت است

وی به تغییر نقش معاونت عملیاتی در اجرای سیاست ها و اقدامات پلیس کشور اشاره کرد و این امر را نشان از قدرت قوی این معاونت دانست.

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به معاونت عملیات رتبه بدهیم قطعا بهتر است اما نباید به این مقدار بسنده کنیم و آن را کافی بدانیم زیرا نتیجه کار پلیس همیشه از مردم. معاون عملیات

سردار رادان تصریح کرد: تلفیق کار پلیس ویژه با فرهنگ های مختلف وظیفه معاونت عملیات است و باید روی اجرای عملیات هماهنگ حساب باز کنند.

رئیس ستاد فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: از طریق نظارت و کنترل دقیق عملیات معاونت فراهان و همچنین دادن دستورات در حین اجرای مأموریت ها، در صورت نیاز، در واقع هماهنگی بین پلیس تخصصی و آن موجب وحدت می شود.

وی با تاکید بر استفاده بهینه از پهپاد در اجرای ماموریت‌های پلیس، افزود: استفاده از پهپاد در اجرای ماموریت‌ها به پلیس کمک می‌کند تا در انجام عملیات‌های مختلف، پیشگیرانه، مهارت اطلاع‌رسانی و جلوگیری از تلفات جانی داشته باشد. داده ها و قدرت را افزایش می دهد.

این مقام عالی انتظامی کشور بر تداوم طرح ذوالفقار تاکید کرد و گفت: دستیاران عملیات باید تلاش کنند تا یک کمپ جدید و مجهز برای ماموریت های مختلف پلیس ایجاد کنند که طی آن عملیات های مختلف پلیسی تحت نظارت انجام شود و هماهنگی این معاونت پس از آموزش مشترک.

به گزارش خبرنگار سایت پلیس، سردار رادان در نهایت مسئولیت تصحیح آمار ماموریت های مختلف را بر عهده این معاونت قرار داد و گفت: بر خود لازم می دانم از زحمات شبانه روزی عزیزان قدردانی کنم. با تشکر از همکارانی که برای ایجاد امنیت پایدار در هر نقطه کشور تلاش می کنند و برای شما و خانواده محترمتان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت دارم.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید سردار رادان بر استفاده بهینه از پهپاد در اجرای ماموریت‌های پلیس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید سردار رادان بر استفاده بهینه از پهپاد در اجرای ماموریت‌های پلیس"، کلیک کنید.