بی احتیاطی راننده کامیون، موتورسوار جوان طارمی را به کام مرگ فرستاد

بی احتیاطی راننده کامیون، موتورسوار جوان طارمی را به کام مرگ فرستاد

ساینس بلاگ:

مدیرکل محمد حسن خلجی توضیح داد: با اطلاع مرکز فوریت های 110 پلیس مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در جاده زنجان – طارم، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران مشخص شد در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی باری برخورد کرد که بر اثر آن پسر 16 ساله راکب موتورسیکلت بر اثر اصابت گلوله عمیق جان باخت و مجروح شد. زخم ها.” تبدیل شود این مسافر توسط نیروهای امدادی نجات یافت و به مرکز درمانی منتقل شد.

خلجی تصریح کرد: با حضور عوامل انتظامی و امدادی در محل، یک دستگاه کامیون باری و یک دستگاه موتورسیکلت راهی پارکینگ شدند و پلیس راه از محل حادثه بازدید کرد.

مدیر ترافیک استان زنجان در پایان از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز چنین حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بی احتیاطی راننده کامیون، موتورسوار جوان طارمی را به کام مرگ فرستاد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بی احتیاطی راننده کامیون، موتورسوار جوان طارمی را به کام مرگ فرستاد"، کلیک کنید.