بوی عطر تو غزل ریخت

بی شک برای هر کدام از ما بارها پیش آمده که در خیابان، اتوبوس، تاکسی یا مترو از کنار فردی رد شده، بوی عطر آن را به خوبی حس کرده و بعد از رفتن او هم بوی او همچنان در اطراف ما مانده است. در چنین مواقعی اولین چیزی که به ذهن هر کدام از ما می آید، این است که چه مقدار ادکلن روی بدن و لباس خود زده است.

بوی عطر تو غزل ریخت

در صورتی که ممکن است، آنقدر هم عطر به خود نزده باشد، بلکه از عطری استفاده کرده که پخش بوی آن بالاست. آیا می دانید، پخش بوی عطر چیست؟ یا چرا در برخی مواقع بوی عطرم پخش نمیشه؟ ما امروز و در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر قصد داریم به موضوع پخش بوی عطر بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

سیاژ یا پخش بوی عطر چیست ؟

پخش بوی عطر که اصطلاحا به آن سیاژ هم گفته می شود، رد پایی است که یک عطر پس از اسپری شدن از خود بر جای می گذارد. اگر بخواهیم به شکل دیگری پخش بوی عطر را توصیف کنیم، می توان آن را به موج های دریا تشبیه کرد که به صورت نامنظم اما شکیل پشت سر عطر راه می افتند و هر کسی در مسیر آن قرار گیرد را مست خود می کنند. دقت داشته باشید که میزان پخش بوی عطر ویتابلا به استفاده بیش از حد از آن ارتباطی ندارد، بلکه این ترکیبات و اصالت یک عطر است که میزان پخش بوی آن را تعیین می کند.

معرفی راه های افزایش و کاهش خط بو عطر و ادکلن

برای افزایش خط بوی عطر ابتدا باید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. با خرید عطر زنانه اصل که رایحه مرکباتی یا گل فام دارند، پخش بوی بیشتری را تجربه خواهید کرد. به طور کلی، بیشتر عطر های زنانه نسبت به عطر های مردانه سیاژ عطر بالاتری دارند. اما برای افزایش پخش بوی عطر و ادکلن راه های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • قبل از اسپری عطر، بهتر است پوست را چرب یا هیدراته کنید
  • اسپری عطر به موها باعث پخش بیشتر رایحه عطر به اطراف می شود
  • نقاط نبض دار بدن، بهترین جا برای تجربه سیاژ بالای عطر

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید عطر و ادکلن به آن توجه می کنیم همین بخش بو است. ناخودآگاه، افراد رایحه عطر ما را استشمام خواهند کرد و همواره به یاد ما خواهند بود. این مورد می تواند برای اولین ملاقات های عاشقانه و یا قرارهای کاری بسیار تاثیرگذار باشد.قیمت ماسک مو ویتابلا با توجه به مدل های تیوپی و پمپی متفاوت است.

می توانند تاثیرات مثبتی در فرد مقابل ایجاد کنند. برای شما هم پیش آمده که بپرسید چرا بوی عطرم پخش نمی شه؟ ما به شما می گوییم که ابتدا بهتر است یک تعریف درست از پخش بو بدانید و سپس راهکارهایی را به شما خواهیم گفت که پخش بوی عطر خود را بالا ببرید و جواب این سوال که چرا بوی عطرم پخش نمیشه رو پیدا کنید. پخش بوی عطر می تواند نشان دهنده اصل بودن آن باشد. با این حال همیشه هم نمی توان گفت که عطرهای بی کیفیت دارای بخش بوی پایینی هستند و در دسته عطرهای غیر اصل قرار می گیرند.

عطر را نباید به میزانی اسپری کنید که بدن شما را خیس کند. بلکه باید به شکل قطره ریز روی بدن  شما باقی بماند تا بخش بوی عطر شما مانند دیگران بالا برود. حتماً آن را روی مچ دست، گردن، آرنج و پشت زانوها اسپری کنید. این مکان ها بهترین نقاطی هستند که می توانید از عطر خود استفاده کنید. این نکته هم یک باور غلط است که بسیاری از مردم آن را انجام می دهند. اینکه بعد از اسپری کردن هیچگاه مچ دست خود را به یکدیگر نمالید، این کار اشتباه است؛ زیرا به ترکیبات عطر آسیب می رساند و رایحه آن را از بین می برد. آخرین نکته ای که برای افزایش پخش بوی عطر می توانید انجام دهید این است که عطرهای خود را در محل های خشک و خنک و به دور از تابش آفتاب نگهداری کنید. در این صورت تا 10 سال هم می توانید از عطرهای خود مانند روز اول استفاده کنید.

کم کردن پخش بوی عطر

حالا شاید این سوال را علاوه بر اینه چرا بوی عطرم پخش نمیشه از خودتان بپرسید که آیا می توان پخش بوی عطر را پایین آورد؟ چطور می توانیم پخش بوی ادکلن را کم کنیم، چنین سوالی شاید عجیب باشد اما گاهی اوقات ممکن است در محیط های قرار بگیرید که نباید بوی عطر شما بیش از حد باشد؛ زیرا در این صورت ممکن است دیگران دچار مشکل شوند یا بیمارانی در آن محیط حضور داشته باشند که عطر شما برای آنها زننده باشد.

در چنین مواقعی برای کاهش پخش عطر بو بهتر است مقداری الکل بردارید و بر روی پنبه بریزید سپس پنبه را بر روی نقاط اسپری شده بکشید تا رایحه عطر شما کاهش یابد. البته این نکته هم قابل ذکر است که شما می توانید با مراجعه به عطر اورجینال تمامی عطرها را با بهترین کیفیت خریداری کنید. همچنین امکان خرید ادکلن های اورجینال که رایحه ملایم و کمتری دارند هم برای شما فراهم شده است. در نتیجه می توانید عطرهایی با رایحه و پخش بوی بالا و یا عطرهایی با رایحه مناسب و کمتر انتخاب کنید.

بی قرار چشم هایت دسته دسته سارها
طعم لب هایت شفای عاجل بیمارها

چشم هایت را نبند این بی محلی کافی است
تابگیری قدرت پرواز را از سارها

تازه از عطر نفس های تو فهمیدم چرا
کارشان رو به کسادی می رود عطار ها

جای رسم دایره گاهی مربع می کشند
عقل را پر داده عشقت از سر پرگارها

تا بماند یادگاری چهره ات را می کشم
مثل انسان نخستین بر تن دیوارها

یکی از بهترین و در عین حال ساده ترین روش های از بین بردن بوی عطر روی بدن، استفاده از الکل است. یک تکه پنبه یا پد پنبه ای را به الکل آغشته کرده و آن را روی پوست خود بمالید و سپس ناحیه مورد نظر را با آب بشویید. خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی کننده الکل، یک راه حل مناسب برای از بین بردن عطر از پوست است. این ماده به راحتی می تواند عطر را خشک کرده و باعث تبخیر آن بشود. به همین دلیل افراد می توانند از پد الکلی برای از بین بردن عطر روی لباس، بوی کفش و همچنین از اسپری الکل و روغن برای از بین بردن بوی اتاق استفاده کنند. ضد آفتاب بی رنگ ویتابلا میتواند یک محافظ پوست  برای روزای آفتابی تابستان باشد.

اگر شیشه عطرتان روی زمین افتاد و شکست، می توانید برای از بین بردن بوی ادکلن از روی زمین هم مخلوطی از آب و الکل تهیه کرده و با استفاده از یک تی آغشته به این محلول، عطر را از روی زمین پاک کنید و تا حد زیادی بوی ان را از بین ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوی عطر تو غزل ریخت" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوی عطر تو غزل ریخت"، کلیک کنید.