بهره گیری از ظرفیت کانون های دانشجویی در پیش رویداد جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها

بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های دانشجویی در پیش‌رویداد جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از برگزاری پیش رویداد سومین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها با بهره گیری از ظرفیت کانون های دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ساینس بلاگ مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر و داستان باشگاه رشد استعداد های هنری و ادبی جوان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: از موقعیت خلق شده برای این دانشگاه به لحاظ میزبانی از مراسم اختتامیه جشنواره شعر و داستان باشگاه رشد استعداد های هنری و ادبی جوان به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: با نظر موافق سازمان مرکزی به منظور میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به حضور استادان چهره های برجسته شعر و داستان و برگزیدگان این جشنواره در مراسم اختتامیه از بستر ایجاد شده در تبیین و تبلیغ سومین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها با رویکرد زیارت جامعه کبیره بهره خواهیم برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تأکید کرد: ظرفیت برگزاری این مراسم فرصت مطلوبی را در اختیار این دانشگاه و استان قرار خواهد داد تا با تبلیغ محور های جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها در افزایش تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره و بالابردن سطح کیفی بیش ازپیش آن مؤثر باشیم.

منصوری از برگزاری پیش رویداد سومین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها با بهره گیری از ظرفیت کانون های دانشجویی به ‍ویژه کانون دانشجویی ادب و هنر و اساتید گروه ادبیات و زبان فارسی استان سمنان خبر داد و مطرح کرد: روز های آتی پیش رویداد این جشنواره با حضور علاقه مندان و دانشجویان برگزار خواهد شد.

به گزارش ساینس بلاگ؛ چهارمین جشنواره علمی فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره گیری از ظرفیت کانون های دانشجویی در پیش رویداد جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره گیری از ظرفیت کانون های دانشجویی در پیش رویداد جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه