بقائی: دروغ پراکنی رویه همیشگی رژیم صهیونیستی است

بقائی: دروغ پراکنی رویه همیشگی رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شنبه شب به حمله صورت گرفته به مقر نتانیاهو و فضاسازی صهیونیست ها در این خصوص واکنش نشان داد.

به گزارش ساینس بلاگ «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: رژیم صهیونیستی بر بنیاد دروغ و تحریف واقعیت ها شکل گرفته و دروغ پراکنی رویه جاری و همیشگی این رژیم و سردمداران جنایتکار آن است.

براساس این گزارش «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه و پس از اصابت پهپاد به اقامتگاه خود در قیصریه ادعا کرد: گروه های نیابتی ایران که امروز تلاش کردند من و همسرم را ترور کنند مرتکب اشتباه بزرگی شدند. تلاش برای ترور من و اسرائیل را از ادامه جنگمان علیه دشمنانمان باز نخواهد داشت.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بقائی: دروغ پراکنی رویه همیشگی رژیم صهیونیستی است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بقائی: دروغ پراکنی رویه همیشگی رژیم صهیونیستی است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه