باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان همواره هدف ایران بوده است

باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان همواره هدف ایران بوده است

سرپرست وزارت خارجه تاکید کرد: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان همواره هدف ایران بوده و تلاش در این زمینه نیز همواره مورد توجه ایران بوده است.

به گزارش ساینس بلاگ، علی باقری پس از دیدار با وزیر خارجه لبنان در نشست خبری مشترک با عبدالله بوحبیب با تشکر از مقامات و دولت لبنان در ابراز همدردی با دولت و ملت ایران در پی شهادت سید ابراهیم رییسی وحسین امیر عبداللهیان گفت: خوشحال هستم که امروز در لبنان هستم.

باقری ادامه داد: همچنین از مقامات لبنان تشکر می کنم از این که سه روز در این کشور  در پی شهادت  آقایان رییسی و حسین امیرعبداللهیان و همراهانشان اعلام عزای عمومی کردند و مقامات لبنان نیز برای ابراز همدردی با دولت و ملت ایران به تهران سفر کردند.

سرپرست وزارت خارجه همچنین گفت : رایزنی با مقامات لبنان در مورد مسایل منطقه و عرصه بین الملل مورد توجه ایران بوده است و این سفر هم در همین راستا انجام شد.

این خبر تکمیل می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان همواره هدف ایران بوده است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان همواره هدف ایران بوده است"، کلیک کنید.