بازیکنی که اوسمار نمی خواست در پرسپولیس ماندنی شد!

بازیکنی که اوسمار نمی خواست در پرسپولیس ماندنی شد!

به گزارش خبرگزاری ساینس بلاگ؛ اوسمار ویرا، در فصل نقل وانتقالات زمستانی تمایلی به ماندن وحدت هنانوف در پرسپولیس نداشت ولی مدافع تاجیکستانی در نهایت جدا نشد.

به گزارش فارس، در نقل و انتقالات شهاب زاهدی و نبیل باهویی 2 بازیکن از پرسپولیس جدا شدند که اوسمار ویرا سرمربی این تیم موافق جدایی آنها نبود اما یک بازیکن در پرسپولیس ماند که اوسمار موافق رفتن او از این تیم بود!

اوسمار موافق جدایی وحدت هنانوف از پرسپولیس بود چرا که اعتقاد داشت به او بازی نمی رسد اما مسیولان پرسپولیس در کمال تعجب او را در تیم نگه داشتند تا یک سهمیه خارجی این تیم به این شکل پر شود!

این در حالی است که هنانوف برای جدایی و پیشنهادی که از یکی از کشورهای شرق آسیا داشت حاضر بود 200 هزار دلار هم به پرسپولیس بدهد که این رقم می توانست بخشی از مشکلات مالی این باشگاه را حل کند.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازیکنی که اوسمار نمی خواست در پرسپولیس ماندنی شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازیکنی که اوسمار نمی خواست در پرسپولیس ماندنی شد!"، کلیک کنید.