بازداشت 4 دزد حرفه ای و کشف دست کم 60 پرونده سرقت

بازداشت 4 دزد حرفه ای و کشف دست کم 60 پرونده سرقت

رییس پلیس مخنوی تهران از دستگیری سارقان حرفه ای رایانه، لوازم منزل و لوازم خودرو در سه عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، بازرس علی قاسم پور در خصوص پیشگیری از سه مامور پلیس در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: یکی از این ماموریت ها دستگیری سارقان حرفه ای رایانه خودرو است. رسیدگی به این پرونده پس از وقوع حوادث سرقت رایانه و خودرو در حوزه امنیتی 133 شهرزاده نیروی انتظامی در راس کار مسیولان قرار گرفت و با بررسی دوربین های مداربسته به هویت سارقان پی بردند. انجام اقدامات فنی پلیس.

وی با بیان اینکه مشخصات ظاهری متهمان در اختیار تمامی گشت های پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: سرانجام روز گذشته ماموران در حین گشت زنی در بلوچی کاشانی اقدام به جنایت کرده و از خودروی شهروندان سرقت کردند . برای دستگیری او وارد عمل شدند.

رییس پلیس تهران مخنوی ادامه داد: مظنون با مشاهده ماموران با خودرویی که راننده آن برای فرار از دست سارق آماده می شد، بلافاصله از محل متواری شد و در بین راه بین پلیس و متهم درگیری رخ داد. آغاز شده

قاسم پور با بیان اینکه متهم دیوانه وار موفق به فرار شد، گفت: طرح دستگیری راهزنان اجرایی شد و تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه سرانجام پلیس توانست خودروی راهزن را متوقف و متهم 35 و 53 ساله را دستگیر کند. همچنین ماموران در بازرسی اولیه از خودروی متهم، تجهیزات حرفه ای مسروقه و 10 دستگاه رایانه به ارزش حدود یک میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

وی در حین انتقال متهمان به مقر انتظامی و بازجویی از آنان گفت: متهمان به 20 فقره سرقت اعتراف کردند. پس از آن با صدور دستور قانونی از سوی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و شناسایی اموال فقدانی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

یک سارق حرفه ای را دستگیر کنید

اداره مبارزه با مواد مخدر پایتخت همچنین از دستگیری سارق حرفه ای منزل و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه وی در جریان پرونده دیگری خبر داد و گفت: با گزارش موضوع به پلیس ناحیه یازدهم امنیتی، تحقیقات ادامه دارد. . موضوع سرقت در دستور کار تیم 157 کلانتری مسعودیه قرار گرفت و پس از بازدید ماموران از محل سرقت، با مشاهده فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و بررسی شواهد موجود، سارق را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با اطلاع از محل اختفای متهم، ماموران با هماهنگی مراجع قضایی و قضایی برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند اما به دلیل بی احتیاطی پلیس، ماموران موفق نشدند یک دستگاه موتورسیکلت و ادوات سرقت از مخفیگاه متهم کشف شود.

قاسم پور افزود: با اعزام متهم به پلیس آگاهی مشخص شد که متهم یک سارق در طول تاریخ است. وی در بازجویی ها به حداقل 20 فقره سرقت مشابه از منازل مردم و همچنین سرقت موتورسیکلت و خودرو اعتراف کرده است. این فرد پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و قضایی شد و شناسایی شکات و سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

انتهای جاده برای سرقت محتویات وسیله نقلیه

رییس پلیس مخنوی تهران همچنین از دستگیری سارق حرفه ای مواد خودرو خبر داد و گفت: با وقوع چندین فقره سرقت مواد خودرو در حوزه 179 خلیج فارس، این با شناسایی و دستگیری. شخص. متهم در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت و ماموران با بررسی دوربین های مداربسته سارقان را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه این فرد تحت تعقیب بود، گفت: متهم در حین گشت زنی در پارکینگ گمرک غرب به جرم سرقت از خودروی یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد متهم 22 ساله که تبعه کشور همسایه بود با حضور در مقر پلیس آگاهی به 20 فقره سرقت دیگر اعتراف کرد.

قاسم پور با بیان اینکه اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شد، گفت: این فرد پس از صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی به اداره آگاهی تهران منتقل شد. افسران

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت 4 دزد حرفه ای و کشف دست کم 60 پرونده سرقت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت 4 دزد حرفه ای و کشف دست کم 60 پرونده سرقت"، کلیک کنید.