بازداشت قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر با ۵۰ کیلوگرم افیون در جنوب تهران

بازداشت قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر با ۵۰ کیلوگرم افیون در جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از یک قاچاقچی سابقه دار تریاک در محور آزادگان پنجاه کیلوگرم تریاک کشف و دریافت کرد.

به گزارش ساینس بلاگ، سردبیر حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: با ثبت چندین گزارش و شکایت از سوی افراد مبنی بر فعالیت مجرمانه یک قاچاقچی مواد مخدر، نیروهای ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران این عملیات به صورت پرونده گروهی تشکیل شد. او این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در همین راستا در جریان تحقیقات از فعالیت متهمان و تحقیقات پلیسی و بررسی تردد این فرد مشخص شد که کشور از منطقه ای از جنوب بازدید کرده است. استان ها مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در کشور تهیه و با خودرو برای توزیع در بین فروشندگان مواد مخدر به تهران منتقل کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با مشخص شدن شیوه کار متهم و مشخص شدن جهت حرکت وی، با هماهنگی مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات اخذ شد پس از آن تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر برای رصد منطقه به اتوبان آزادگان تهران اعزام شد.

به گفته باباپور، با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد و در نهایت خودروی مورد نظر طی یک عملیات غافلگیرانه در محور آزادگان تهران کشف و متوقف شد. در گشت باز با توقف خودرو، متهم بلافاصله دستگیر و از خودروی وی پنجاه کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به انتقال متهم و موادمخدر کشف شده گفت: پس از دستگیری متهم، وی به مقر پلیس آگاهی تهران منتقل و در آنجا دستگیر شد. ساینس بلاگ به جرم خود اعتراف کرد. پس از آن برای ادامه دادرسی کیفری به همراه پرونده به دادسرا ارسال شد. تحقیقات بیشتری در این زمینه ادامه دارد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر با ۵۰ کیلوگرم افیون در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر با ۵۰ کیلوگرم افیون در جنوب تهران"، کلیک کنید.