بازداشت شروری که در تهران نا امنی ایجاد کرد و به قم فرار کرد

بازداشت شروری که در تهران نا امنی ایجاد کرد و به قم فرار کرد

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باندبازی که با اسلحه به ساکنان منطقه ای از تهران رعب و وحشت زده بود خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، سعید نظری سردبیر این خبر در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش به ماموران مرکز عملیات پلیس آگاهی این استان از سارق مسلح به اسلحه خبر رسید و در این محل دستگیر شد. با حضور بازداشت شد. موضوع در دستور کار آنها قرار دارد

وی ادامه داد: از بررسی های اولیه مشخص شد که متهمان نه تنها از سلاح استفاده کرده اند، بلکه تعدادی خودروی افراد را نیز با استفاده از سلاح منهدم کرده اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت به شناسایی مخفیگاه متهم در استان قم اشاره کرد و افزود: اعزام شدید. آنها در عملیات پلیسی موفق به یافتن این فرد و انتقال وی به مقر پلیس شدند.

راستی با بیان اینکه متهم در تهران تحت بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده تشکیل و متهم برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شد.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت شروری که در تهران نا امنی ایجاد کرد و به قم فرار کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت شروری که در تهران نا امنی ایجاد کرد و به قم فرار کرد"، کلیک کنید.