بازداشت شرورهای اجاره ای/ حمله با شمشیر به جوان 28 ساله

بازداشت شرورهای اجاره ای/ حمله با شمشیر به جوان 28 ساله

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری اراذل و اوباش اجیر شده ای که به جوانی در بلوار آیت الله کاشانی حمله کرده و امنیت منطقه را برهم زدند، خبر داد.

به گزارش ساینس بلاگ، پیش از ظهر امروز دو نفر از اراذل و اوباش که چند روز پیش برای بازسازی صحنه جنایت با شلیک گلوله به مرد جوانی مقابل منزلش در منطقه بلوار آیت الله کاشانی در غرب تهران بازگشته بودند نیز ناپدید شدند. بازسازی صحنه جنایت مقابل در خانه مرد جوانی که کتک خورده بود آغاز می شود.

سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران به مناسبت اجرای این طرح در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه اقدامات پلیس تهران، برخورد با سارقان و سارقان به صورت جدی ادامه دارد. اوایل امسال آن را در دستور کار قرار دهید. امروز صحنه جنایت را بازسازی کردیم و قدرت تعدادی از سارقان را که ترس مردم مناطق غرب تهران را برانگیخته بودند به نمایش گذاشتیم.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر از خرابکاران در این پروژه گفت: این دو عامل رعب ارتکاب چندین عمل مجرمانه و بر هم زدن نظم و امنیت منطقه را بر هم زده اند. آنچه امروز بازسازی می شود تنها نمونه ای از وحشی گری این افراد ظالم است که طی آن یک پسر 28 ساله با شمشیر و تپانچه مورد حمله قرار گرفت و با شمشیر و تپانچه به نقاط مختلف بدنش ضربه زد. این امر باعث قطع انگشتان و اعصاب هر دو دست و یک پای این جوان شده است.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ادامه داد: از دیگر جرایم این افراد می توان به اختلاس و سرقت، ضرب و جرح به شهروندان، ضربه زدن به خودرو، زورگیری و … اشاره کرد.

رستی درباره انگیزه ضرب و شتم این جوان 28 ساله نیز گفت: بررسی های پلیس نشان می دهد این اراذل و اوباش فردی را برای ضرب و شتم این جوان در ازای 400 میلیون تومان اجیر کرده اند. اکنون انگیزه عاملان این حادثه در دست بررسی است و به زودی این فرد دستگیر خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: شناسایی و دستگیری سارقان همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم باید بدانند که پلیس با این جنایتکاران و هرکسی که آرامش و نظم شهر را تهدید کند سازش نخواهد کرد. با ایجاد رعب و وحشت برای مردم به شدت برخورد خواهد شد.

مجروح این مبارزه نیز به خبرنگاران گفت که در رشته بوکس فعال است و با کسی دشمنی ندارد. وی در روز حادثه از باشگاه ورزشی خود در محله سعادت آباد در راه خانه بود که دو راکب موتورسیکلت با شمشیر وارد شدند و بدون اینکه چیزی بگویند با شمشیر ضربه محکمی به وی زدند و از آنجا فرار کردند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت شرورهای اجاره ای/ حمله با شمشیر به جوان 28 ساله" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت شرورهای اجاره ای/ حمله با شمشیر به جوان 28 ساله"، کلیک کنید.