بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

ساینس بلاگ:

سرهنگ صدیق زارونی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از یک مغازه پوشاک در محله محمودیه شهر تهران، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. با مشاهده دوربین های مداربسته محل سرقت مشخص شد نگهبان ساختمان که تبعه کشور همسایه است نیمه شب با کمک دو نفر دیگر لباس ها را به سرقت برده است.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه نشان داد متهم اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه از طریق فضای مجازی و تبلیغ در این فضا می کرده است. این تابلو بهانه ای شد برای دستگیری این افراد.

رییس اول پلیس ارتباطات تهران در ادامه توضیح داد: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی و با به کارگیری روش های پلیسی نگهبان این ساختمان را دستگیر و پس از کشف اجناس مسروقه در اتاق نگهبانی این ساختمان دستگیر کردند. دو نفر دیگر نیز شناسایی و دستگیر شدند. دوستان انجام دادند

وی در بازجویی از متهمان گفت: افراد دستگیر شده در بازجویی به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده تشکیل و متهمان برای ادامه سیر مراحل کیفری روانه دادسرا شدند.

رییس اول پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران دستور داد تا مغازه ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی از جمله دوربین های مدار بسته و دزدگیر مجهز کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران"، کلیک کنید.