بارش برف و باران در جاده های 11 استان کشور

بارش برف و باران در جاده های 11 استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه از بارش برف و باران در 11 ولایت کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با ساینس بلاگ وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور گفت: حدفاصل قزوین – کرج – پل فردیس – تهران و پل کالا، بزرگراه نجات – تهران حدفاصل نسیم شهر و رازی آباد و محور شهیار – تهران حجم ترافیک کاهش یافته است. – در بعضی قسمت ها سنگین..

وی درباره وضعیت برف و جوی کشور افزود: بارش برف و بارش در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی و کردستان مشاهده شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه ادامه داد: در برخی مناطق استان های آذربایجان شرقی، بوشهر، لرستان، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، همدان، ایلام و خوزستان باران باریده است.

وی افزود: در این صورت راننده باید به اجباری بودن استفاده از زنجیر چرخ در گردنه های کوهستانی توجه کند. رعایت فاصله مناسب، رانندگی با سرعت مطمینه و پرهیز از سبقت غیرمجاز از دیگر مواردی است که رانندگان در شرایط برفی و بارانی باید رعایت کنند. اطمینان از سالم بودن وسایل زمستانی خودرو مانند برف روب و بخاری، پر بودن باک خودرو در ابتدای سفر و داشتن غذای کافی و لباس گرم از دیگر توصیه های پلیس به رانندگان است.

شرانی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست تا قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و محورها با توجه به محدودیت های ترافیکی مطلع شوند و زمان و مسیر مناسب را انتخاب کنند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش برف و باران در جاده های 11 استان کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش برف و باران در جاده های 11 استان کشور"، کلیک کنید.