باران تا دوشنبه مهمان آسمان خوزستان است

باران تا دوشنبه مهمان آسمان خوزستان است

ساینس بلاگ:

مدیرکل هواشناسی خوزستان محمد سبزواری با اشاره به احتمال بارش در مناطق شرقی و شمالی استان گفت: به دلیل گذر امواج ضعیف بارشی تا دوشنبه هفته آینده احتمال بارش وجود دارد. وزش باد ملایم و رعد و برق در ارتفاعات استان گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: در این مدت به ویژه در بعدازظهر به دلیل وزش باد شدید موقتی در نواحی جنوبی، غربی و مرکزی احتمال گرد و خاک محلی و موقت وجود دارد.

رییس اداره کل هواشناسی خوزستان در ادامه با بیان اینکه شمال خلیج فارس از ابتدای هفته آینده تقریبا آرام و تا ساعاتی دیگر نیمه موج خواهد بود، گفت: دمای هوای امروز و فردا این استان افزایش می یابد. کمی رها کنید تا روز یکشنبه افزایش نسبی حدود 1 تا 2 درجه پیش بینی می شود.

وی گفت: اومیزه با 35.2 درجه سانتیگراد و ضدز با 11.8 درجه سانتیگراد گرمترین و سردترین نقاط این استان هستند و گفت: بیشینه دمای هوای اهواز 34.9 درجه سانتیگراد و حداقل 18.6 درجه سانتیگراد است. آخرین روز و شب به درجه سانتیگراد رسیده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باران تا دوشنبه مهمان آسمان خوزستان است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باران تا دوشنبه مهمان آسمان خوزستان است"، کلیک کنید.