این استان ها منتظر باران باشتد

یک کارشناس اداره کل هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی خبر داد و گفت: از روز دوشنبه (12 اردیبهشت) این سامانه بارشی در مناطقی که تمامی استان های غربی و شمالی را در بر می گیرد، گسترش می یابد.

این استان ها باید منتظر بارندگی باشند

ساینس بلاگ:

امیر سرکردا کارشناس هواشناسی با اشاره به بارندگی های بی سابقه در 50 سال گذشته در جنوب و جنوب شرق کشور، گفت: سامانه بارشی جدید بعد از ظهر امروز (31 فروردین) از منطقه شمال غرب وارد کشور می شود. از این رو استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، شمال کرمانشاه، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال بختیاری، شمال فارس و کرمان باید منتظر بارش های بهاری باشند.

این مسیول با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، افزود: از روز دوشنبه این سامانه بارشی به سایر مناطق کشور تسری می یابد که تمامی استان های غربی و شمالی را در بر می گیرد.

این کارشناس اداره کل هواشناسی افزود: در روزهای آینده دو سوم کشور بار دیگر شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی در پایان دمای هوای امروز (31 فروردین) را 23 درجه بالای صفر اعلام کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این استان ها منتظر باران باشتد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این استان ها منتظر باران باشتد"، کلیک کنید.