اهتمام پلیس برای تامین امنیت فرودگاه های کشور و مسافران نوروزی

اهتمام پلیس برای تامین امنیت فرودگاه های کشور و مسافران نوروزی

فرمانده انتظامی و نیروی انتظامی فرجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه ها به امنیت فرودگاه های کشور و مسافران نوروزی توجه ویژه ای داشته اند.

به گزارش ساینس بلاگ، سردار رضا بنی اسدفر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در این اعیاد مبارک، گفت: ماه مبارک رمضان سرشار از فضای معنوی و برکت باشد با توجه به امیدواریم در این ماه پربرکت همه مومنان مشمول رحمت خداوند نسبت به خیر و تشویق آنان به کار خیر در این ماه مبارک شوند و بهترین وظیفه در این میان امر به معروف و نهی از منکر است زیرا امر به معروف و نهی از منکر است. نهی از منکر از جانب خداوند متعال و وعده خداوند ضامن بقای جامعه و موجب سعادت و رستگاری مومنان است.

وی در تشریح دستاوردهای پلیس فرودگاه های کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور امنیت فرودگاه های کشور و مسافران نوروزی را تامین کرده اند و توجه ویژه ای به شما شده است.

فرمانده امنیه و امنیت فراه افزود: 7254 مسافر از پروازهای داخلی استفاده کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

وی تعداد مسافران پروازهای خارجی (داخلی و خارجی) را سال 2098 عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش نشان می دهد.

سردار بنی اسدفر افزود: با انجام اقدامات موثر در مقابله با حوادث جنایی با تلاش همکاران پلیس فرودگاه های کشور میزان سرقت در این حوزه کاهش 100 درصدی داشته و در این میان کشفیات نیز کاهش یافته است. .

این مقام ارشد انتظامی از همکاری خوب مردم با پلیس خبر داد و خاطرنشان کرد: در نتیجه این همکاری ها 81 درصد کاهش کشف اقلام ممنوعه داشته است.

به گزارش خبرنگار سایت پلیس، سردار بنی اسدی فر در پایان افزود: پلیس فرودگاه های کشور برای تامین امنیت و امنیت مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد و به آنها خدمات رسانی می کند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهتمام پلیس برای تامین امنیت فرودگاه های کشور و مسافران نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهتمام پلیس برای تامین امنیت فرودگاه های کشور و مسافران نوروزی"، کلیک کنید.