انهدام باند کلاهبرداری شرکت سرمایه گذاری هرمی

انهدام باند کلاهبرداری شرکت سرمایه گذاری هرمی

ساینس بلاگ:

مجری عبدالله چلکی گفت: امروز مردم با استفاده از هویت و نام مستعار و با استفاده از موبایل در فضای واقعی و مجازی، تبلیغات کذب، شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک حضوری اقدام به ایجاد ابتکار تحت عنوان شرکت های سرمایه گذاری و شرکت های هرمی می کنند. انجام داده است برای مبادلات تجاری و با وعده منافع استراتژیک و تضمینی، شهروندان به ویژه جوانان و ناآگاهان را فریب می دهند.

وی افزود: با توجه به تبلیغات کذب این شرکت ها در فضای مجازی، گسترش این گونه فعالیت ها و شور و نشاط، چالش هایی را برای برخی خانواده ها به ویژه جوانان جویای کار در جامعه ایجاد کرده و چشمگیر شده است. برای جذب تعدادی از شهروندان

چولکی افزود: طبق اخباری که اخیرا در استان مازندران رسیده است، شرکتی به نام WDC از تبلیغات جعلی و ترفندهای کلاهبرداری به نام بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی به عنوان سنگ مرمر استفاده می کند که افراد زیادی اقدام به جذب نیرو کرده اند. به منظور گسترش بیشتر این موضوع، این موضوع به سرعت در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت و کارآگاهان آگاهی برای شناسایی آن وارد عمل شدند و با اقدامات هوشمندانه و علمی موفق به دستگیری دو سرکرده شدند. شرکت مذکور که با همکاری یکی از برادران خود در آلمان اقدام به تبلیغ پلتفرم شرکت بازاریابی شبکه ای WDC در فضای مجازی با وعده تراکنش ارزهای دیجیتال و سود بالای حدود 600 شهروند Steal کرد.

جانشین انتظامی شهرستان دفره ضمن هشدار به مردم و بویژه جوانان مبنی بر عدم حضور در این گونه شرکت ها، گفت: با هماهنگی مراجع قضایی و قضایی اکثر اعضای این گروه مشخص و دستگیر شدند. و تاکنون 174 شکایت تشکیل شده و مبلغ کلاهبرداری بالغ بر 1000 میلیارد ریال بوده و پرونده در مرحله رسیدگی قضایی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام باند کلاهبرداری شرکت سرمایه گذاری هرمی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام باند کلاهبرداری شرکت سرمایه گذاری هرمی"، کلیک کنید.