انفجار در مرکز ژاپن – ساینس بلاگ

انفجار در مرکز ژاپن - ساینس بلاگ

رسانه های محلی ژاپن از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر بر اثر انفجار در مرکز اجتماعات فرهنگی در منطقه مرکزی نیگاتا خبر دادند.

به گزارش ساینس بلاگ، مرکز آتش نشانی منطقه حوالی ساعت 13:30 امروز (شنبه) در جریان نوسازی و تخریب لوله های مرکز فرهنگی- عمومی شهر یاهیکو گزارشی مبنی بر وقوع انفجار دریافت کرد.

به گفته پلیس و آتش نشانی، انفجار در زیرزمین ساختمان که در حال تعمیر سیستم تهویه مطبوع و سرویس های بهداشتی بود، رخ داده است.

به گزارش شینهوا به نقل از تلویزیون ملی ژاپن (NHK)، این مرکز از اوایل ماه جاری به دلیل بازسازی بسته شده است و هیچ بازدیدکننده عمومی یا کارمند محلی در آن حضور ندارد.

مقامات محلی در حال حاضر در حال بررسی جزئیات این حادثه هستند.

پایان خبر ساینس بلاگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انفجار در مرکز ژاپن – ساینس بلاگ" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انفجار در مرکز ژاپن – ساینس بلاگ"، کلیک کنید.